close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איך תהפכו את הכניסה לביתכם למזמינה וחמימה יותר?

מערכת שורשא חשוון, תשפג26/10/2022

רעיונות מעשיים לעיצוב הכניסה לבית בצורה מזמינה יותר...

תגיות:
צילום: pixabay

ישנן דרכים רבות לעצב את הכניסה לבית שלכם כך שתשרה אווירה מזמינה וחמה יותר. תוכלו להשתמש במגוון פריטים דקורטיביים, כמו שלט כניסה לבית, עציצים, שטיחים ועוד. כל אלו, יצרו את המראה האולטימטיבי מבחינתכם. הכנו עבורכם רשימת רעיונות מגניבים וקלים ליישום לעיצוב הכניסה לבית שלכם, כך שבני ביתכם והאורחים שלכם ירגישו את האווירה הנעימה עוד בעודם עומדים מעבר לפתח דלת הכניסה. 

למה כדאי לעצב גם את שביל הגישה לבית? 
לשביל הגישה והכניסה לבית יש תפקיד חשוב ביצירת רושם ראשוני טוב. אם אזורים אלו מעוצבים היטב, הם יכולים ליצור תחושה נעימה, חמה ומזמינה

צילום: pixabay
לכל באי הבית, עוד טרם נכנסו פנימה. שביל הגישה לבית, הוא ההצצה הראשונית של מבקרים אל תוך העולם שלכם, ולכן מומלץ להשקיע מעט חשיבה בעיצוב כל אזור הכניסה. על מנת להשיג זאת, תוכלו להשתמש במספר אביזרים ופריטים שכל אחד מהם יוסיף טאץ' ייחודי משלו. הינה מספר רעיונות:  

  1. פרחים ועציצים

אם אתם מחפשים להוסיף גם לחלקו החיצוני של הבית שלכם אוירה נעימה, חמה ועליזה, תוכלו למצוא את שביל הגישה והאזור החיצוני בעציצים ובפרחים בצבעים שמחים. אלו בהחלט יכולים להוסיף אוירה אלגנטית, של חיים ושמחה לאזור הכניסה. עציצים מוסיפים צבע ותחושה של השקעה ופריחה. 

  1. שלט כניסה לבית

שלט כניסה לבית הוא דרך מעולה להוסיף אווירה, חום, עניין ואפילו קצת הומור לבית. שלטי כניסה לבית מגיעים במגוון סגנונות וניתן להתאים אותם על פי טעמכם האישי. תוכלו להזמין שלט כניסה לבית עם שמות בני הבית ולצרף לו מסר מסוים - מצחיק או מעורר השראה. כמו כן, תוכלו להדפיס על גבי שלט כניסה לבית תמונה שלכם ו/או של חיות המחמד שלכם. היופי בעיצוב שלט לכניסה לבית, הוא שתוכלו לעצב אותו בדיוק לפי החזון שלכם לגבי האווירה שתרצו ליצור. תוכלו גם תמיד להתייעץ איתנו לגבי העיצוב וניתן לכם טיפים טובים ורעיונות נוספים. 

  1. שטיח מיוחד

שטיח מיוחד שימוקם בחלקה החיצוני של הכניסה לביתכם, יכול לסייע ביצירת אווירה חמימה ומזמינה. שטיחי כניסה הם דרך מצוינת לקבל את פני האורחים ולגרום להם להרגיש בנוח. הם עוזרים להגן על הרצפות שלכם מפני חדירת לכלוך ופסולת אל תוך הבית והם גם בהחלט יכולים לשרת מטרה עיצובית. בין אם תבחרו בעיצוב פרחוני קלאסי או בדוגמה גיאומטרית אופנתית, מחצלת יפה יכולה להיות תוספת מושכת את העין לעיצוב אזור הכניסה לבית שלכם. 

  1. מראה ומעמד לנעליים

על ידי הצבת מראה ומעמד לנעליים בסמוך לכניסה לביתכם, תוכלו ליצור חלל מזמין ופרקטי כאחד. מראות יכולות לתרום רבות להחזרת אור וליצירת מרחב בחלל, ובמקביל הן המקום להציץ ולראות איך אתם נראים בעת יציאה מהבית ובחזרתכם הביתה. תוכלו גם להוסיף מעמד לנעליים, שהוא מרכיב חשוב בשמירה על אזור הכניסה נקי ומאורגן. על ידי מקום ייעודי לנעליים, תוכלו לעודד את בני הבית ואת האורחים שלכם לחלוץ נעליים בכניסה ולמנוע כניסה של לכלוך אל תוך הבית. כמו כן, תוכלו להשתמש בו כמקום לאחסון נעליים נוספות או באחסון ציוד חורף. 

האם כל אדם יכול לעצב את הכניסה לביתו בעצמו?

כל אדם יכול לעצב את ביתו בעצמו אם בכך הוא חפץ. לפעמים מדובר במספר פריטים קטנים שיוצרים הבדל מהותי. הבית, הוא השתקפות של מי שאנחנו. זה המקום בו אנחנו מרגישים הכי נוח ובטוח, לכן עיצוב הבית כולו, כולל אזור הכניסה לבית צריך לשקף זאת. מומלץ לעצב אותו באופן כזה שמקבל את פנינו ואת פני האורחים בנועם, תוך הדגשת הסגנון והאישיות האינדיבידואלית שלכם. תוכלו להתאים צבעים בין שלט כניסה לבית לבין השטיח שתבחרו לשים וכן, למסגרת המראה שתבחרו לתלות על מנת ליצור מראה אחיד ושקט. תוכלו גם לבחור להשתמש בצבעים שונים על מנת ליצור אוירה צבעונית רועשת יותר. את כל אלו תעשו בהתאם להעדפה האישית שלכם ולסגנון אליו אתם מתחברים.   

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה